Wednesday, November 11, 2009

Challenging life..

Hidup ni , kadang kat atas , kadang kat bwh .
semua kawan ckp 'Ader hikmah ngn apa yg terjadi, bnykkan bersaba' .
Dear frens , i've try too be..
he said ' kita kene terima ni sbg cabaran dlm hidup'
oke , i accept cbrn dlm hdp yg dibuat oleh u , yg deritanya I !
satu-satu beban dtg..
assignment berlambak..
presentation..
LOVE story..
keta kene langgar ( nsb bek cina tu repair balek. hmm :( )
n blablablablabla
terlalu bnyk cerita , n terlalu sakit hati ni..
wateva it is... ni la dugaan..
for those yg 'berterus terang' 2 , thnx !!
aku tak mintak sume maklumat tu , mungkin tuhan nk tlg aku..
aku tak salahkan korang..
maafkan aku klu ak pnca kepada pergaduhan o wateva..
kua air mata darah pn , kebahagiaan ak mungkin da tak mcm dlu..
kebahagiaan yg aku kecapi suatu masa DULU..
tuhan je tau camner bahagia aku...
tapi skng tak.. tak sngka ini penyudah..
kawan2 yg len , thnx fer advice n support...
pertolongan korang aku takkan lupa sampai bila2..
kpada beliau , beliau , beliau (korang tawu korang sape)
mulut aku kata dah maafkan..
tapi lam hati takkan lupa ngan apa yg terjadi...
:(( :(( :((

1 comment:

k said...

sudah2 la lya.... u deserve better...