Friday, April 9, 2010

Keep wondering..

Beberapa hari ni duk terfikir je ngan hidup aku, masa hadapan aku..
Terjaga kah aku ? Berjaya kah aku ? cerah ke masa depan aku ?
hurmm..
aku masih tertanya..

yes ! aku sangat sedih ngan apa yg terjadi.
n fikir sampai bila hidup aku akan berterusan dgn 'DRAMA KING' ni.
hidup dalam 'DRAMA' yg takde skrip.
PEDIH, SAKIT hati ni takde sape tau.
aku cuma mengharap sesuatu yg tak mungkin akan berubah.
mengharap mimpi yg indah jadi kenyataan.
Realiti hidup memang memedihkan.
bilakah aku akan kecapi kebahagiaan yang sebenar?
aku terus tertanya...

P/S : SAKIT, PEDIH, KECEWA, diri sendiri yg tanggung, yg disana, sedang berseronok ngan DRAMA yg dilakukan. Thanx kepada semua yg menjayakan watak dalam drama ni ! Terima Kasih sbb hancurkan segala kepercayaan aku. Aku HARGAI sampai MATI !.

No comments: