Wednesday, June 23, 2010

Aper masalahnya ?

Really really don't get it kenapa 'sesetengah' lelaki dengan perempuan dalam dunia ni dah macam terencat otak and sangat lah tak paham bahasa ! -________-
kenapa ha ? kenapa !?.

Let me explain one by one aper yg dah jadi ..

Lelaki.
*Bila tak approve dalam FB , mula la mengutuk kat orang lain ckp berlagak la, bajet HOT la.
Ehh , aper masalah kau kalau aku nk approve ke, aku n
k ignore ke , aku nk block ke , aku kacau duit poket or gaji kau eh ?

* Bila dah approve as a frens, ko ingat aku ni kene hadap n layan kau jer ke ? huh ! =.=' . Banyak lagi kerja aku boleh buat okeyy . please NOTED dat ! . Kau ingat kau duk sebuk cakap kat orang yang aku ni sombong la, bajet hot la , kau rasa kau da cukup kenal aku ker ? Idiot !
plusss , I'm really hated the person yg tetiba jer msg c
kp 'sombong skang ek' . Habis tu, kau yang tak pernah tegur aku , kau tu tak sombong la plak ? chooyyy !

* Ni yg kes tak paham bahasa . Dah terang terang tulis 'In a Relationship' . Then, duk anta msg tny ' U dah ader boyfie ke' . WTF ? duh =.=' . One question , perlu ke dilayan ? huuhhhh . u r annoying ! :)

*Kalau tak suka BLAH ! senang . Jangan duk sakitkan hati aku lagi.

take NOTE : Biarlah tahap KAWAN tu, sekadar KAWAN , don't break the limit . TQ !

Perempuan.
* As u know, biler dah nampak lelaki tu BF org, nape mesti nak mengelitat sangat kacau lagi ? Belajar tinggi2 , tapi otak sama level ngan tapak kaki aku . huh !
Ada Otak , fikir . Kau pn for sure marah kan kalo BF ko kene kaco ngan perempuan lain (kalau la ader BF) ?
Aku cakap baik-baik kau taknak dengar kan ? So, let play some game B.I.T.C.H ! :)
Takpe la , ingat ni 'WHAT'S GOES AROUND COMES AROUND'. okey ?

* Perlu ke kau, kau, kau nk mengutuk setiap status yg aku tulis , FB aku , hak aku la. habis kalau semua benda ko nk kutuk , aku nk tulis aper ? ko tulis la
gi macam macam tuh penah la plak aku kesah , penah la plak aku heran hah ? Stupid ! . kalau ko taknak tau sgt , wat per lah ko add . Button remove tu terbuka luas untuk ko remove aku . Silakan yer :) Aku pn tak hadap org macam kau dalam frenlist aku !

* Untuk aper kau add aku kalau setakat nk tgk pic aku ? huh ? Kau dah terang2 nak mengayat BF aku (jgn ingat aku tatau) , pastu kau n kawan2 kau add aku untuk jadi spy . what for ? Ada hasil ke kau buat sume ni ? Tolong lah yer, kalau org dah taknak , jgn labelkan diri tuh terlalu murah sampai dah takde jantan len ko nk try !

* Kau Baik dengan aku, aku baik ngan kau . Kau wat TAIK ngan aku ,
seribu kali aku balas !


Dah, penat luah perasaan . Lama sangat dah simpan sume ni .


Learn to respect others before you wants others to respect you !



No comments: