Monday, March 15, 2010

SPM

meen , hana , emma , ayu , qida , farah , anis syahirah , anis amirah , ain
dorm GEMILANG 4 , tetap dihati
Sekolah Menengah Teknik GOMBAK.

Duk tengok berita, tgk bdk2 yg dapat result SPM , suddenly fikiran trus melayang teringat diorang.
Ni jer gamba kenangan yang aku mampu simpan.
SUMPAH rindu gila kat korang ouh .
dah bertahun tak jumpa.
bila kita nak bereunion neyh ??


semua pn da busy ngan hal masing2 kan ? huuu .
semoga korang hepy ngan life skng. :)

dorm paling bermasalah , dorm kita ni lah.
org terakhir yg kene catat nama lewat gi skolah , aku , ain , fara , ngan pia. haha
then, lau bernaseb baek, kita sume kene sebat ngan SASA. demmm !
kita gak geng yg tak turun subuh,
geng terakhir yg masuk bilik air sblm g skolah , junior da nk g skola kita baru bangun mandi. haha
n kita gak geng yg akan naek blok lps solat maghrib. heee c(:
aku tak penah luper sume tuh. korang bestt ! :)


Besties forever okeyh !

gamba ni amek tym ader dinner akhir tahun blok G.
tema dye 'white pink' kot.
tak ingt ! 4 thn da kot tinggalkan skola.
sungguh pantas masa berlalu.
ni la last gamba kitorang amek berempat.
n malam dinner tuh , aku menang senior paling HOT. hahahaha
paling tak leh blah. sengal nyer junior.
korang g vote aku sape suh. ishhhh.
haha..

MOOD : rindu SEMTEG.. continue mechanical engineering journey.. :)

No comments: