Friday, March 19, 2010

SUMPAH

Tadi duk belek balik album2 lama aku kat myspace yg da bape kurun ta bukak tuh ,
cam gatai tgn gi bukak folder yg aku hide,
n ternampak balik gamba nih yg aku sgt sakit hati bila tgk...
hurmm
nampak ker ?

Nih la gambanyer , demi nk jaga nama baik si SUNDAL BOLONG ni , aku blur kan gamba ni .
So, SUNDAL , sampai mati pn aku takkan maafkan ko ! Ingat tuh ! aku dah SUMPAH ko kan ? So, aku TAKkan tarik balik sumpah aku untuk kau !

SUNDAL yg suka amek kesempatan . !
perangai konon baik . tapi , kafir tuh lagi mulia dari perangai hina kau tuh !

kononnya lah , nk mintak tolong amek gamba , sbb ex kau kaco ko balik, so nk jeleskan ex ko, ko mintak tolong mamat nih tolong untuk ko nk gesel barang ko yg tade tu kat mamat ni ! FUCK !
kau ingat aku nk percaya? HAH?
ko suka amek kesempatan time org ader problem kan ?
mmng ex ko tuh , layak untuk SUNDAL cam ko sbnanyer.

aku tertanya la, asal ko TAK mintak tolong jantan lain yg single?
BF org gak yg ko mintak tolong ?
AKAL takde ker?
ker ko mmng da kekurangan kawan lelaki ? hah ?
sblm ko wat, ader ko fkr? tak kan?
dasar pmpuan SUNDAL, TAKE ADVANTAGE je lah keje ko kan.
'HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN PADI'
memang SIAL la..

P/S : aku terdiri daripada spesis PANAS BARAN.
aku takkan kacau hdp orang kalo orang tak kacau hidup aku.
jgn cabar keberanian aku .
jgn berani menipu @ buat aku ni cam org bodoh .
Aku bkn spesis senang kene tipu.

pada yg tau gamba tuh aku cerita mengenai sesape, korang paham2 sendiri .
yg tak tau , buat2 tau jer la.
so nasihat aku , jgn terlalu percaya dkt org yg kita harap dye boleh dipercayai .
NOBODY CANT BE TRUSTED ANYMORE .

No comments: